Xert min nya coach!?

Kommentera
 
Eftersom jag söker lite struktur om hur jag ska lägga upp min träning har jag skaffat mig en coach.
Den talar om hur trött jag är och vad jag borde fokusera på för att bli bättre.
 
Perfekt tänkte jag och betalade 85€ och läste om alla mina egenskaper den tog reda på via mina tidigare insatser i livet.
 
Den har talat om för mig att jag är en ElitCyklist och att jag är Fräsh och Frisk i kroppen, inget stämmer dessvärre.
 
Dessutom finns massa program den föreslår som jag försöker ladda ner i min CykelDator Garmin EDGE 1000
Det funkar inte heller.
 
Samt en funktion som gillade om att den kan beräkna min TTU tid till utmattning, eller rättare sagt tid till undergång men den funkar inte heller.
 
Så jag är besviken på min digitala coach som verkar inte vilja veta av mig 😀
 
Men...
 
 
Jag fortsätter med mina insatser och konstaterar att vintern är sopslut nu när vi går över till sommartid i helgen. Sedan får ishelvetet ligga kvar på vägarna för jag kommer plocka av dubbdäcken NU!
 
Dessutom kommer jag utan min coach tillstånd köra intensivare pass med fokus på tröskel och V02max inomhus och börja plocka ihop min XC räzer för att lufta den på vårpassen om några veckor för nu är det bara 54 dagar och nätter kvar till Billingeracet kvar och målet är siktat.
 
Kanske jag ska köra Lidingö MTB helgen innan eller Kvinnersta MTB marathon på 6 timmar sista helgen i April.
 
Men innan dess ska jag coacha mig själv mot att köra ett tröskelpass 3x20 over and under på 90 min imorgon.