Sjukdom är elände.

Kommentera
Ska man träna?
Det ger sällan något eftersom kroppen försvarar sig med att signalera trötthet och jag vill ju nå över en viss tröskel. Dessutom inte hälsosamt att belasta kroppen i sannolik infektionssjukdom.
 
Kroppen är sofistikerad och är smartare än vi ofta är, signalen som när jag skulle köra mitt sista pass att den där klassiska surheten i benen kom på en som man inte kan prestera mera.
Avbrutet pass enligt nedan blev resultatet av en subklinisk magsjuka.
 
Nådde 165 bpm (93%) redan i andra intervallet vilket jag nådde under sista 4e intervallet den 11/1. 
Så det blir till att ha en vila ett par dagar och på det igen.
 
 
Planering i nästa 10 dagar är tröskelblock med en 4x8 , sen ett distansblock ytterliggare 10 dagar med en 4x8 och sen tester för att se om jag gått framåt.